آ

ا

  • اخوان صراف، احمدرضا نظرسنجی پیرامون رضایت شغلی کارکنان فروش یک مجموعه تولیدی در شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 120-130]

  • اشتری، امیرحسین نظرسنجی پیرامون رضایت شغلی کارکنان فروش یک مجموعه تولیدی در شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 120-130]

  • اعظمی، محسن شناسایی و تعیین اثرات رسانه های اجتماعی و ارتباطات غیر شخصی بر ارزش مشتری با نقش میانجی ارزش برند در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 88-98]

  • اکبری، پیمان طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهره‌وری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-46]

پ

  • پورنامدار، پریا شناسایی و تعیین اثرات رسانه های اجتماعی و ارتباطات غیر شخصی بر ارزش مشتری با نقش میانجی ارزش برند در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 88-98]

ث

  • ثقفی، فاطمه مروری بر مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین : مورد مطالعه زنجیره تامین قطعات خودرو ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-108]

ح

  • حبیبی راد، امین مروری بر چالش‌های مدیریت طرح‌ها و پروژه‌ها در شرایط بحران همه‌گیری کرونا و ارائه آنها [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 131-142]

  • حدادی، وحید نقش تعدیل کننده فرهنگ نوآوری در رابطه بین دارایی های دانشی و نوآوری محصول [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 70-87]

  • حسن پور، احمد کاربرد رایانش ابری در بانکداری و تجارت الکترونیک : مزایا، چالش ها و تهدیدات امنیتی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 109-119]

  • حسینی، سید محمود خدمات برخوردار از مزیت نسبی برای توسعه کسب و کارهای مشاوره‌ای خصوصی در بازار اشتغال کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 159-172]

خ

  • خواجه سعید، زهره تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 173-186]

ر

  • رئیس پور، سپیده مروری بر چالش‌های مدیریت طرح‌ها و پروژه‌ها در شرایط بحران همه‌گیری کرونا و ارائه آنها [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 131-142]

  • رضایی، محمد مهدی مروری بر مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین : مورد مطالعه زنجیره تامین قطعات خودرو ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-108]

  • رضایی، مسعود مروری بر مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین : مورد مطالعه زنجیره تامین قطعات خودرو ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-108]

  • رضایی کلیدبری، حمید رضا بررسی محرک‌های اعتماد بر مؤسسات مالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]

س

  • ستاری، جلال تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 173-186]

ص

  • صادقی دزکی، کبری شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]

  • صدر آرا، مهرداد بررسی محرک‌های اعتماد بر مؤسسات مالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]

ع

  • علمیرزایی، زهره نقش تعدیل کننده فرهنگ نوآوری در رابطه بین دارایی های دانشی و نوآوری محصول [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 70-87]

  • علیرضایی، سیاوش شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]

  • علی میرزایی، عرفان خدمات برخوردار از مزیت نسبی برای توسعه کسب و کارهای مشاوره‌ای خصوصی در بازار اشتغال کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 159-172]

  • علی نژادساروکلائی، مهدی کاربرد رایانش ابری در بانکداری و تجارت الکترونیک : مزایا، چالش ها و تهدیدات امنیتی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 109-119]

ل

  • لوافان، علی شناسایی و اثربخشی عوامل موثر بر بازاریابی سازمان های صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-69]

ن

  • نظری، کامران طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهره‌وری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-46]

و

  • وزیری گهر، حمیدرضا نقش تعدیل کننده فرهنگ نوآوری در رابطه بین دارایی های دانشی و نوآوری محصول [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 70-87]

  • وسیم ذکا، محمد بررسی محرک‌های اعتماد بر مؤسسات مالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]